РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ЗА 1 КВАРТАЛ 2017 РОКУ

zvit1

За 1 кв. 2017 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області та територіальних Управлінь надійшло 66 звернень з питань порушень санітарного законодавства,  з них розглянуто  44  звернення,  в т.ч.  в строк до 15 днів – 27 звернень ( 61,3%),   до 30 днів – 7 (15,9%),   до 45 днів – 2 (4,5%), 8 звернень направлено за належністю до інших органів,  по інших —  розгляд  продовжується.

За зверненнями фізичних осіб проведено 17 позапланових перевірок, за результатами 11 перевірок факти підтвердилися. З метою усунення виявлених порушень  видано 6 розпоряджень і приписів та направлено 12 інформаційних листів до органів влади.

Розподіл звернень, що надійшли у 1 кварталі 2017 року, за змістом порушених питань:

Порушене питання

Кількість звернень
заподіяння шкоди здоров’ю людей внаслідок споживання продукції (користування нею) 1
заподіяння  шкоди здоров’ю людей внаслідок впливу небезпечних факторів середовища життєдіяльності людини 3
порушення вимог санітарного законодавства щодо безпечності та окремих показників якості харчових продуктів
порушення вимог санітарного законодавства щодо біологічних   продуктів та патологічного матеріалу
забруднення атмосферного повітря 13
підвищений рівень шуму, вібрації, інших фізичних факторів в житлових будинках 5
порушення вимог санітарного законодавства щодо утримання територій населених місць 15
порушення роботи каналізаційних споруд та відсутність каналізації 4
порушення щодо забезпечення водопостачання населених пунктів та якості питної води 1
про забруднення відкритих водойм
порушення санітарного законодавства в закладах охорони здоров’я 1
порушення санітарного законодавства в навчальних закладах 3
порушення санітарного законодавства  в закладах оздоровлення, відпочинку
порушення санітарного законодавства щодо поводження з пестицидами і агрохімікатами
інші порушення санітарного законодавства 12


З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян, своєчасного виявлення та усунення порушень в діяльності територіальних органів, підпорядкованих Головному управлінню Держпродспоживслужби в Харківській області, протягом 1 кварталу ц.р. проведено перевірки 3 районних Управлінь, за результатами перевірок керівникам надані доручення щодо покращення роботи із зверненнями громадян, забезпечення дотримання вимог чинного законодавства під час розгляду звернень громадян та ведення особистого прийому громадян.