Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік

З 1 січня по 31 грудня 2020 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області надійшло 2263 звернення громадян (заяви, скарги, пропозиції). Із загальної кількості звернень від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 616 звернень громадян, отримано на особистому прийомі -11.

Впродовж звітного періоду надійшло  88 колективних звернень, що становить 3,8 % від загальної кількості.

У зверненнях до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області громадяни порушують  питання про:

—  захист прав споживачів – 1216 (53,73%);

—  безпечність харчових продуктів та надання ветеринарної допомоги  —  216   (9,54%);

— екологію та   забруднення навколишнього середовища, санітарний  стан – 480 (21,21%);

—  ціни – 150 (6,63%);

—  захисту рослин та фітосанітарію – 2 (0,4%);

—  діяльність посадових і службових осіб – 16 (0,71%);

— інше– 183 (8,09%).

Як в минулому, так і в цьому році, найбільша кількість звернень  стосується питань захисту споживачів (більше 50%), питання, які порушуються в зверненнях громадян щодо якості продуктів та безпечності їх для здоров’я споживача, стосуються загальних вимог до безпечності продукції.

Особистий прийом громадян в Головному управлінні  Держпродспоживслужби в Харківській області  проводиться відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян». Прийом громадян керівництвом Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області  здійснюється згідно  з графіком особистого прийому, який  розміщено на офіційному вебпорталі Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області. На особистому прийомі керівництвом протягом січня-березня 2020 року прийнято 11 осіб.

За звiтний перiод  Головним управлінням Держпродспоживслужби в Харківській області  розглянуто 616 звернень громадян, направлених вiд державної установи «Урядовий контактний центр». Розгляд звернень здiйснюється вiдповiдно до Порядку про взаємодію Держпродспоживслужби та її територіальних органів із забезпечення оперативного реагування на звернення, які надійшли від державної установи “Урядовий контактний центр”, що затверджений наказом Держпродспоживслужби від 11.08.2016 року № 246.

За результатами розгляду звернень видано 125 приписів щодо усунення порушень вимог законодавства, направлено 86 листів з пропозиціями до органів місцевого самоврядування.

З усіх питань, порушених у зверненнях, громадянам надано відповіді у порядку установленому законодавством.