КОЛЦЕНТР Громадська приймальня

Головним управлінням Держпродспоживслужби в Харківській області з метою забезпечення належного рівня захисту прав споживачів на території Харківської області, створення дієвої системи консультування споживачів, підвищення їх рівня загальної правової грамотності, ступення поінформованості, впевненості та впливовості споживачів на розвиток внутрішнього ринку. Для надання консультацій (роз’яснень), ефективного реагування на звернення та скарги споживачів у сферах захисту споживачів, дотримання анти тютюнового законодавства, державного метрологічного нагляду та допомоги в оформленні звернень відповідно до законодавства, організовано надання консультативної допомоги з захисту прав споживачів в Харківській області за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 45.

Також, в громадській приймальні управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області здійснюється прийом споживачів, яким надаються кваліфіковані роз’яснення та всебічна допомога з проблемних питань, вживаються усі необхідні заходи для усунення порушень  вимог діючого законодавства. Крім того, протягом робочого дня консультації споживачам надаються по телефону спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області.

Громадська приймальня захисту прав споживачів  надає інформаційну допомогу фізичним особам з питань віднесених до компетенції управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області:

— по телефону (057)700-39-65;

— через інтернет мережу;

— під час особистого прийому.

 

День тижня Часи роботи громадської приймальні захисту прав споживачів
Понеділок 8:00-16:45

Перерва 12:30-13:00

Вівторок 8:00-16:45

Перерва 12:30-13:00

Середа 8:00-16:45

Перерва 12:30-13:00

Четвер 8:00-16:45

Перерва 12:30-13:00

П’ятниця 8:00-15:30

Перерва 12:30-13:00