Підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2020 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Головним управлінням Держпродспоживслужби в Харківській області протягом 9 місяців 2020 року проводилась робота щодо кваліфікаційного, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушувалися громадянами.

За звітний період до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області надійшло для розгляду 1657 звернень громадян.

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях протягом січня-вересня 2020 року були:

— питання безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини — отримано 150
звернень (9,05%);
— питання екології та забруднення навколишнього середовища, санітарного стану — отримано 368 звернень (22.20%);
— питання захисту прав споживачів — отримано 849 звернення (51,23%);
— питання цін —отримано 142 звернення (8,56);
— питання захисту рослин та фітосанітарії — оримано 2 звернення (0,12%);
— питання діяльності посадових і службових осіб — отримано 16 звернень (0,96%);
— з інших питань — отримано 130 звернень (7,84%).

За 9 місяців 2020 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області від державної установи «Урядової гарячої лінії» надійшло 449 звернень громадян. Значна кількість звернень була з питань державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, щодо недотримання протиепідемічних заходів, щодо безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, санітарного законодавства, встановлення та застосування державних регульованих цін, тощо.

З метою вдосконалення організації прийому громадян в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Харківській області здійснюється особистий прийом населення начальником та його заступниками відповідно до графіка особистого прийому, який розміщено на офіційному веб-сайті. На особистому прийомі побувало 11 осіб.