Щодо моніторингових відвідувань станцій метро КП «Харківський метрополітен» та суб’єктів господарювання, які здійснюють перевезення пасажирів.

У серпні 2020 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в Харківській області відповідно до Рішення позачергового засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Харківської області від 03.07.2020 здійснені моніторингові відвідування 20 суб’єктів господарювання, які здійснюють перевезення пасажирів та  4 станції  метрополітену КП «Харківський  метрополітен» («Університет». «Держпром», «Історичний  музей», «Майдан  Конституції»)  з метою контролю за проведенням карантинних заходів та виконанням основних профілактичних та протиепідемічних рекомендацій відповідно до вимог постанови ГДСЛ України від 21.05.2020 №23 «Про затвердження тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при перевезенні пасажирів на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19),  постанови ГДСЛ України від 21.05.2020 №26 «Про затвердження тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при перевезенні пасажирів метрополітену  на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19). Контроль за дотриманням профілактичних та протиепідемічних заходів проводився сумісно з представниками органів Національної поліції України.

Під  час  перевірки  станцій  метро КП «Харківського  метрополітену», особлива  увага  приділялась   пасажирам щодо дотримання  ними протиепідемічних заходів: знаходження  в  метрополітені  в  засобах  індивідуального  захисту  та  дотримання соціальної   дистанції. В  ході  перевірки  було оформлено 46 протоколів про порушення санітарних норм на громадян, які на станціях метро знаходилися без масок або респіраторів, які прикривали рот та ніс. Серед  пасажирів  проводилась  роз’яснювальна  робота.

За  результатами  перевірки  суб’єктам  господарювання, які  здійснюють перевезення  пасажирів  були  надані  пропозиції  щодо   дотримання  протиепідемічних   заходів.

Під час проведення заходів зверталася увага на дотримання карантинних заходів, в т.ч.: забезпечення персоналу засобами індивідуального захисту,  попередження можливих скупчень пасажирів, знаходження пасажирів в засобах індивідуального захисту, мінімізації перехресних контактів між пасажирами та працівниками дотримання проведення температурного скринінгу працівникам, проведення дезінфекційної обробки  автотранспорту та інше.

В ході здійснення заходів фахівцями здійснювалася роз’яснювальна робота з пасажирами  та  суб’єктами  господарювання та надавалися рекомендації щодо проведення профілактичних заходів.