Підсумки роботи із зверненнями громадян за 12 місяців 2019 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Головним управлінням Держпродспоживслужби в Харківській області протягом 12 місяців 2019 року проводилась робота щодо кваліфікаційного, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушувалися громадянами.

За звітний період  до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області надійшло для розгляду 2227 звернень громадян.

Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях протягом  січня-грудня 2019 року є питання:

— питання безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини — отримано  266 звернень (11,94%);

— питання екології та забруднення навколишнього середовища, санітарного стану  — отримано 703 звернення (31.6%);

— питання захисту прав споживачів — отримано 1138  звернень (51,10%);

— питання цін —отримано 39 звернень (1,75);

— питання захисту рослин та фітосанітарії — оримано  8 звернень (0,35%);

—  питання діяльності посадових і службових осіб — отримано 55 звернень (2,46%);

— з інших питань – отримано  18 зверненнь (0,80%).

За 12 місяців  2019 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області від державної установи  «Урядової гарячої лінії» надійшло 515 звернень громадян. Значна кількість  звернень була з питань державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, щодо безпечності та окремих показників  якості харчових продуктів, санітарного законодавства, встановлення та застосування державних регульованих цін, тощо.

З метою вдосконалення організації  прийому громадян в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Харківській області здійснюється особистий прийом населення начальником та його заступниками  відповідно до графіка особистого прийому, який розміщено на офіційному веб-сайті. На особистому прийомі  побувало 36 осіб.