За березень 2019 року відділом контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг, реклами, дотриманням анти тютюнового законодавства та пробірного контролю Управління захисту споживачів

Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області були виявлені порушення ч.1 ст.16 Закону України «Про рекламу», розміщення зовнішньої реклами без наявності дозволу Харківської міської ради  на розміщення зовнішньої реклами; порушення ч. 2 ст. 26 зазначеного Закону, не виконання вимоги органу державної влади на якого згідно із законом покладено контроль за дотриманням вимог законодавства про рекламу; порушення ч. 4 ст.21  Закону  України «Про рекламу», реклама методів діагностики, лікування та реабілітації без тексту попередження такого змісту «Самолікування може бути шкідливим для Вашого здоров’я», що займає не  менше  15  відсотків площі (тривалості) всієї реклами.            За порушення законодавства про рекламу на суб’єктів господарювання  було складено 25 протоколів про порушення законодавства про рекламу, прийняті рішення про притягнення до відповідальності.

За встановлені порушення ч. 1 ст.16, ч.2 ст.26 та ч.4 ст.21 Закону України «Про рекламу» до суб’єктів господарювання застосовані  штрафні санкції на суму 37223,65 грн.  у відповідності до ст.27 Закону України «Про рекламу» від 03.07.1996 р. № 270/96-ВР «Про рекламу» із змінами та доповненнями.

Так,  Головним управлінням  Держпродспоживслужби в Харківській області при здійсненні постійного контролю  за дотриманням рекламодавцями, виробниками та розповсюджувачами реклами вимог законодавства про рекламу в частині лікарських засобів, медичних виробів та методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації було виявлено розміщення реклами з інформаційним полем: «Нужно зубки привести в порядок? UNIQUM….детский кабінет», на ст.м. Захисників України Олексіївської лінії Харківського метрополітену, з ознаками порушення ч. 4  ст. 21 Закону України «Про рекламу».

Рекламодавцем, розміщувалась реклама без зазначення тексту попередження такого змісту: «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров`я», що займає не менше 15 відсотків площі (тривалості) всієї реклами.

За встановлені порушення  ч. 4 ст. 21 Закону України «Про рекламу» рекламодавця притягнено до відповідальності у відповідності до ст.27 Закону України «Про рекламу».

У відповідності до вищезазначеного Закону України у недотримані встановлених законом вимог щодо змісту реклами передбачена відповідальність – у розмірі п’ятикратної вартості розповсюдженої реклами.

Розмір штрафної санкцій склав 1491,65 грн.