УВАГА! ШАХРАЇ!

У зв’язку із численними зверненнями споживачів щодо порушень їх прав під час ремонтних робіт комп’ютерної техніки Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області повідомляє наступне.

Деякі суб’єкти підприємницької діяльності, скориставшись довірою громадян, особливо людей похилого віку, низького рівню своїх знань, проблемами зі здоров’ям, проводять недобросовісну підприємницьку діяльність.

Встановити причини поламки комп’ютерів важко, і цим користуються шахраї, які майже нічого не роблять, при цьому оцінюють свої роботи в таких розмірах, що простіше купувати новий пристрій. Як захистити себе від них і що робити, якщо ви потрапляєте на них.

Зазвичай вони використовують оголошення на під’їздах, зупинках громадського транспорту. Вони заманюють тим, що пропонують безкоштовну діагностику, безкоштовний виїзд майстра.

Мета шахраїв, це найдешевше відремонтувати пристрій, при цьому витребувати до сплати якомога більше. Наприклад, якщо ваш ноутбук перегрівається та завершує роботу після кількох хвилин роботи, ймовірно, просто необхідно чистити від пилу (що ви можете зробити самостійно протягом декількох хвилин), але Вас будуть переконувати, що у нього виникли проблеми з процесором та відеокартою, та варто поставити нову материнську плату, яка коштує за півціни ноутбуку.

Або якщо у вас є тільки одна проблема, хитрий майстер знайде ще декілька, про які Ви навіть не знаєте, існують і спроби нав’язати вам додаткові послуги: налаштувати BIOS, очищення жорсткого диска від непотрібних файлів, оптимізації операційної системи, інсталяція оновлень Windows, антивірусних і інші програми, оновлення антивірусної бази, та інше. Перелік наданих послуг може бути завищеним.

Навіть якщо ваш комп’ютер і відремонтували, то будуть встановлені запчастини, які вже були у використанні, а Ваші ймовірно будуть продані або використані в ремонті інших обманутих споживачів.

Як не стикатися з шахраями? Спробуйте знайти сервісний центр, який працює протягом декількох років. Запитайте у друзів, де вони ремонтують техніку і можуть порекомендувати Вам.

Під час передачі товару в ремонт, Ви можете вимагати від майстра, щоб були збережені всі деталі, які були замінені новими і були повернуті вам. Можливо, вони не будуть для вас корисними, але ви захистите інших споживачів від встановлення неякісних деталей.