Про результати моніторингу звернень за 2016 рік

skargy

За 2016 рік до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області та територіальних Управлінь надійшло 276 звернень з питань порушень санітарного законодавства, з них розглянуто 256 звернень, в т.ч. в строк до 15 днів – 177 звернень (69,1 %), до 30 днів – 58 (22,7%), більше 30 днів – 21 (8,2%), по 20 зверненнях розгляд продовжений у 2017 році.

За зверненнями фізичних осіб проведено 55 позапланових перевірок, перевірки суб’єктів господарювання здійснювалися на підставі згоди Держпродспоживслужби.

За результатами розгляду звернень громадян з метою усунення порушень вжиті наступні заходи:

— направлено листів до органів влади – 86;

— видано розпоряджень, приписів, пропозицій – 46;

— направлено листів до правоохоронних органів – 7;

— подано позовів до суду — 1.

 

Розподіл звернень за змістом порушених питань:

Порушене питання Кількість звернень
заподіяння шкоди здоров’ю людей внаслідок споживання продукції (користування нею) 1
заподіяння шкоди здоров’ю людей внаслідок впливу небезпечних факторів середовища життєдіяльності людини 4
порушення вимог санітарного законодавства щодо безпечності та окремих показників якості харчових продуктів 8
порушення вимог санітарного законодавства щодо біологічних продуктів та патологічного матеріалу
забруднення атмосферного повітря 39
підвищений рівень шуму, вібрації, інших фізичних факторів в житлових будинках 27
порушення вимог санітарного законодавства щодо утримання територій населених місць 67
порушення роботи каналізаційних споруд та відсутність каналізації 16
порушення щодо забезпечення водопостачання населених пунктів та якості питної води 7
про забруднення відкритих водойм 3
порушення санітарного законодавства в закладах охорони здоров’я 2
порушення санітарного законодавства в навчальних закладах 11
порушення санітарного законодавства в закладах оздоровлення, відпочинку 1
порушення санітарного законодавства щодо поводження з пестицидами і агрохімікатами 8
інші порушення санітарного законодавства 63

 

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян, запроваджений щоквартальний аналіз результатів розгляду звернень з наданням відповідних рекомендацій та роз’яснень положень чинного законодавства керівникам підпорядкованих підрозділів.