Підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року

ruki

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Головним управлінням Держпродспоживслужби в Харківській області протягом 9 місяців 2018 року проводилась робота щодо кваліфікаційного, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушувалися громадянами.

За 9 місяців  2018 року  до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області надійшло 1557 звернень.

Найбільш     чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях протягом  січня- вересня 2018 року є питання:

— питання якості харчових продуктів та ветеринарної медицини — отримано  175 звернень (11,23%);

— питання екології та забруднення навколишнього середовища, санітарного стану  — отримано 391 звернення (25.11%);

— питання захисту прав споживачів — отримано 925 звернень (59,40%);

— питання цін —отримано 28 звернень (1,79);

— питання захисту рослин та фітосанітарії — оримано 16 звернень (1,02%);

— з інших питань – отримано  22 звернення (1,41%).

З Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів  до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області надійшло — 227 звернень, з  органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств – 554 звернення,  безпосередньо подані від громадян  —  450 звернення.  Здебільшого звертаються ті, які  потребують соціального захисту та підтримки. Тематика звернень: безпечність та якість харчових продуктів, дотримання законодавства про захист прав споживачів, встановлення та застосування державних регульованих цін та інші.

З метою вдосконалення організації  прийому громадян в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Харківській області здійснюється особистий прийом населення начальником та його заступниками  відповідно до графіка особистого прийому, який розміщено на офіційному веб-сайті. На особистому прийомі  побувало 37 осіб.

За 9 місяців  2018 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області від державної установи  “Урядової гарячої лінії” надійшло 466 звернень громадян. Значна кількість  звернень була з питань державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, щодо безпечності та окремих показників  якості харчових продуктів, санітарного законодавства, встановлення та застосування державних регульованих цін, тощо.