Підсумки роботи зі зверненнями громадян за I півріччя 2017 року

З 03.01.2017 по 30.06.2017 до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області надійшло 877 звернень від 622 громадян, з них пропозицій — 1, заяв — 270, скарг – 352.
З Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів надійшло — 59 звернень, від Представника уповноваженого ВР України — 1, з ХОДА — 32, від народних депутатів України та депутатів місцевих рад — 5, з Департаменту екології та природних ресурсів ХОДА – 75, з прокуратури Харківської області — 10, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств — 306, безпосередньо від громадян — 389.
У зверненнях до Держпродсподспоживслужби в Харківській області громадяни порушують питання:
ветеринарії та надання ветеринарної допомоги — 58 (6,6%);
екології та забруднення навколишнього середовища — 75 (8,5%);
порушення санітарного законодавства — 66 (7,52%);
захисту прав споживачів — 467 (53,2%);
цін — 37 (4,2%);
якості харчових продуктів — 80 (9,1%);
захисту рослин та фітосанітарії — 2 (0,2%);
інші — 92 (10,4%).

При розгляді звернень приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани Великої вітчизняної війни та праці, члени багатодітних сімей, одинокі матері та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Таких звернень було 23 (2,62%) від загальної кількості. Тематика звернень: безпечність та якість харчових продуктів, дотримання законодавства про захист прав споживачів, встановлення та застосування державних регульованих цін та інші.
З метою вдосконалення організації прийому громадян у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Харківській області здійснюється особистий прийом населення начальником Головного управління, відповідно до графіка особистого прийому, який розміщено на офіційному веб-сайті. На особистому прийомі у керівника Головного управління в Харківській області протягом I півріччя побувало 17 осіб.
За звітний період до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області від державної установи “Урядовий контактний центр” надійшло 231 звернення громадян. Значна кількість звернень була з питань державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, щодо безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, санітарного законодавства, встановлення та застосування державних регульованих цін, тощо.